Mijn lijst met blogs

donderdag 14 december 2017

Winter Birthday Wishes


Hallo Allemaal,

 Geen kerstkaart, maar een verjaardagskaart met een Winters accentje. 


Als basis heb ik Dutch Shape Art mallen gebruikt. Het design papier komt uit de 6011/0516 Paperbloc Let it Snow! De randen zijn bewerkt met een distresser.
Achter het raamwerk heb ik de Blauwe Klok mal geplakt. Met een 3d sneeuwpen heb ik accenten gemaakt. 

 
Het plaatje wat ik gebruikt heb,komt uit de knipvellen Season Greetings 6013/0340. Met Acryl verf verdund met water heb ik met een kwast over het een plaatje gespat voor een sneeuweffect.
Met een 3d sneeuwpen heb ik hier en daar accenten gemaakt, om het een winters geheel te geven.

De beukenbladeren vind ik ook zo mooi, ik heb ze gebruikt bij deze bloementoef. 

Ik maak een leuke tekst met witte embossingpoeder en plak nog wat pareltjes om de kaart af te maken. 

Ik wens je een fijne dag vandaag. Bedankt voor je bezoekje.

Liefs Monique  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten