Mijn lijst met blogs

maandag 11 december 2017

ATC XMAS Greetings!

Hallo Allemaal,


Voor jullie nog wat ATC inspiratie voor de maand December!
Wil je nog mee doen, klik dan onderstaande link voor meer informatie!

Dit is mijn voorbeeld ATC geworden!
Ik heb 4 bruine Cardstock op maat uitgesneden.
Ik heb het designpapier 6011/0532 Believe in the Magic gebruikt. Snij 4 kaartjes uit designpapier, ik bewerk de randen met Distress Inkt.
Ik scheur een stukje papier uit en plak dit op. Met een zwarte pastelpotlood ga ik langs de randen van het designpapier en langs de scheurlijnen. Ik vervaag dit met mijn vinger. Ik distress de randen met een distresser.
Hieroverheen plak ik stukjes verbandgaas en met de Mixed Up Maskstencil, smeer ik met structuupasta over het designpapier.

Ik maak strikjes met een belletje en plak een stukje lint over mijn kaartjes. Ik heb de 6002/0778 Elanden uitgestanst en bewerkt met Distress Inkt. 


Ik maak kleine hulsttoefjes van de Happy Holiday 6002/0769 Dennentakken en Hulst en de kleine bloemetjes van de 6002/ 0774 Little happiness!

Ik heb het geheel afgemaakt met Acryl verf verdund met water. Met een waaierkwast maak ik spetters over de kaartjes, zodat het lijkt dat het sneeuwt. 

Ik heb er nog een leuke tekst bij geplakt.

Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten